פתרונות BI לעולמות השיווק הדיגיטלי ומסחר אלקטרוני
ניתוח והסקת תובנות מפעילויות השיווק הדיגיטלי וה-E-commerce, הופכת להיות אלמנט קריטי יותר ויותר בפעילותן של חברות רבות בתחומים שונים.
ברוב המקרים, מדובר במידע שלא פשוט לשלוף אותו, בטח לא כאשר עולה הצורך לחבר את המידע למערכות הפנימים ארגוניות (דוגמת מערכות CRM, ERP וכדו’) על מנת לקבל תובנות משמעותיות ממדידת פעילות הדיגיטל בארגון.
אנו ב-Logical BI מתמחים בשליפת ועיבוד המידע מן המדיות הדיגיטליות השונות, ומערכות הבינה העסקית שלנו יודעות לשלב אותן עם המערכות הקיימות בארגון ולייצר דשבורדים המעניקים חוויה חסרת תקדים למשתמש – אשר הופכת את תהליך הסקת המסקנות למהיר ופשוט.
איך אנחנו משפרים תהליכים ומספקים תובנות בעולמות השיווק הדיגיטלי – Ecommerce בעזרת כלי הבינה עסקית?
מסחר אלקטרוני (E-Commerce)
• ניתוח פעילות המכירה לפי סוגי המוצרים והקטגוריות, כמות העסקאות, מחירים ממוצעים וכל זאת ביחס לכמות הכניסות לאתר, ניתוח כמות משתמשים ופילוח של מקור הליד, מגדר, קבוצות גיל ועוד
• פילוח עסקאות באתר למול עסקאות שבוצעו בשטח, סטטוס הזמנות באתר לעומת המצב בחנויות הפיזיות, השוואת נתונים לפי מימדים שונים הרלבנטיים לעולם התוכן
שיווק דיגיטלי
• ניתוח הקמפיינים השונים בכלל המדיות, נתוני עלויות, חשיפה, עמידה ביעדים והשוואת פלטפורמות, על מנת למדוד את איכות ה-Brand Awareness
• תחקור נתוני הפרסום אל מול נתוני המכירות על מנת למקסם את הפעילות השיווקית וקבלת ROI מקסימלי מכל קמפיין