פתרונות התייעלות לזמן משבר

בעידן בו ניתן דגש רב על ייעול משאבי החברה ותפוקותיה, בזמן בו כל תקציב מחושב שבעתיים, יש חשיבות רבה ליכולת ניתוח נתוני הארגון. מקבלי ההחלטות יודעים שהצלחה תלויה במידה רבה במהירות התגובה של הארגון ומשוועים למקורות מידע אמינים ומפורטים.

בעידן בו ניתן דגש רב על ייעול משאבי החברה ותפוקותיה, בזמן בו כל תקציב מחושב שבעתיים, יש חשיבות רבה ליכולת ניתוח נתוני הארגון. מקבלי ההחלטות יודעים שהצלחה תלויה במידה רבה במהירות התגובה של הארגון ומשוועים למקורות מידע אמינים ומפורטים. היכולות הטכנולוגיות לצבירת מידע גרמו לצבירת נתונים רבים מכלל ערוצי הפעילות אבל היכולת להסיק תובנות מתוכם נהייתה מורכבת. אל המציאות הזו צועדת טכנולוגיית הבינה העסקית – business intelligence – ומציעה כלים מיוחדים לניתוחי עומק של נתוני הארגון, הדמיית תמונת המצב, חיזוי תרחישים, מעקבים ועדכונים.

בחזית עולם הבינה העסקית בישראל ניצבת חברת לוג’יקל BI. החברה שהוקמה בשנת 2015 על ידי המנכ״ל והבעלים שלמה הרשקופ, יודעת לקחת ארגונים ממגוון ענפי התעשייה, להשתמש במערכות המידע העסקיות שלהם ולהתאים להם כלי בינה עסקית. בין הלקוחות נמנים רשתות קמעונאות, קונצרני נדל”ן מניב, בתי השקעות, עמותות וספקי שירות. התאמת המערכות למגוון הענפים והמחלקות סיפקה נסיון רב להחברה ומיצבה אותה כמומחית בפיתוח מודלים ופתרון בעיות.

“לוג’יקל BI מספקת פתרונות רחבים לניהול מגוון תהליכים בארגון. לקוחותינו מספרים שכתוצאה מהטמעת הפתרונות הם הצליחו לראשונה לקבל תמונה מפורטת ומדויקת על המתרחש בארגון. עד ההטמעה תהליך קבלת ההחלטות בארגון התבסס על חוות דעת, טבלאות ונתונים מפוזרים, אך לאחר שילוב המערכת ועלייתה לאוויר כל תהליך ניהול ההחלטות הפך להיות מהיר, יעיל ומקצועי. בלחיצת כפתור ניתן לראות את המצב העדכני של תהליכי המכירה, מצב המלאי, תפוקות הייצור, פריון העובדים, מכירות, יחידות הרווח תזרים, תחזיות ועוד – כשהכל מוצג בצורה ברורה ונוחה”, משתף שלמה מנכ”ל Logical BI.

 

הופכים נתונים לתובנות

 

״ארגונים אוגרים כמויות אדירות של מידע שמגיע ממקורות שונים. על מנת שמידע זה יוכל לשמש את מקבלי ההחלטות באופן יעיל יש לנהל אותו בצורה נכונה. מנהלים ומקבלי החלטות מתוסכלים לעיתים מהצפת הנתונים, כמו גם מחוסר הגמישות של מערכות המידע. הצורך בהפעלת אנשי מקצוע שינתחו את הנתונים ויספקו המלצות מכביד על תהליך קבלת ההחלטות.

אל הזירה הזו נכנס צוות המפתחים והמיישמים של לוג’יקל BI. הנתונים נמשכים בצורה מאובטחת ממערכות המידע ואז עוברים תהליך טיוב והעשרה ונטענים בדשבורד דינאמי. באמצעות מחקר והטמעת נוסחאות חכמות, נולדים נתונים חדשים מתוך אלו הקיימים ושופכים אור חדש על מצב הארגון. הדשבורד נגיש מכל פלטפורמה ומתאפיין בחוויית משתמש מצוינת. מרגע שמשולבת הבינה העסקית בחברה נוצרת ‘אמת ארגונית’. תצוגת הנתונים הבהירה והנוחה יוצרת תמימות דעים בשולחן קבלת ההחלטות ובעקבותיה החלת רפורמות מואצת.

עדכונים רציפים לקבלת תמונת מצב עכשווית

פתרונות הייעול של לוג’יקל BI מגישים את הנתונים והתובנות במקום אחד מרוכז הנקרא ״דשבורד״. בדיוק כשם שהדשבורד ברכב שלנו מוסר לנו נתונים אודות מצב הרכב, מהירות הנסיעה, תקלות והתראות, כך הדשבורד של לוג’יקל BI מציג גם הוא את כל המידע הרלוונטי עבורנו בצורה נוחה וקלה להבנה.

לדשבורד הייחודי ניתן להוסיף פתרונות עדכון שידווחו למנהלים ומקבלי ההחלטות על נתוני הארגון ויעזרו בסנכרון ארגוני. כך, מידי בוקר או צהריים, בכל פרק זמן שנקבע, ישאבו התובנות מהדשבורד ויישלחו אל בעלי העניין, שיוכלו לקבל מבט עדכני על פעילות החברה.

מאמרים נוספים בשבילך: